Wednesday, February 13, 2013

Vi er langt inne i det nye året. Jeg ser at det kan være funnet opp et nytt ord for sånne som meg.
Arbeidende pensjonist. Det høres bra ut. I Aftenposten sier Wenche Myhre som fyller 66 år i morgen at hun er pasjonist og ikke pensjonist. Pensjonist høres så bortplassert ut på en måte. Som om vi er stuet inn i siste vogn på toget.
Jeg kjenner meg høyst oppegående fremdeles, er på facebook og er registrert på Twitter, skjønt det siste har jeg ikke våget meg på ennå.
Det som bekymrer meg litt er det digitale klasseskillet vi nå har fått: Blant dem som kan noe om data og dem som er helt utafor. Dette holder jeg nå på å skrive en artikkel om.
Saken er at jeg har det så travelt at jeg slett ikke har tid til å oppdatere facebook og blogger og hva det enn er. Men det mangler ikke på interesse. Det kommer - kanskje en dag om ikke så lenge.




No comments: