Friday, July 16, 2004

Hallo alle sammen,
 
Nå har jeg vært en stund på ferie, men er tilbake i jobbehulen min (for noen dager i alle fall)
Det hyggeliste som ligger i eposten min er tekstene fra alle ungdommene. Det strømmer inn, og jeg er faktisk imponert over hvor reflektert de er,  alle som har sendt meg tekster.  Jeg lover at det snart skal komme  ti nye.  Innen juli måned er over, skal de nåværende være skiftet ut med nye. Men, jeg tar vare på alle, og hvem vet, kanskje jeg en dag føler meg kallet til å prøve å utgi en samling der også du kan være med, om du vil. Du har selvsagt full copyright på alt jeg evt. legger ut.
 
 Jeg savner imidlertid flere kunstnere som vil sende bilder. Til dags dato er det bare en som har gjort det, Marias bilde ligger derfor fortsatt der, men kanskje det snart kan byttes ut?
 
Min SMS-tjeneste gjorde i går et aldri så lite hopp med registrerte kjøpere. Hvis noen kan forklare meg grunnen, er jeg takknemlig for svar.  Jeg er selvsagt takknemlig for alle som kan videreformidle denne tjenesten, som jeg mener kan være nyttig for nesten alle.
 
Min epost er som vanlig yuniku@online.no
Dit kan du også sende tekster. Men gå til anvisningene på www.frilanser.com
først for å se betingelsene for at tekstene kan komme med.
 
 
 
Jeg skriver for øvrig på et bokprosjekt som jeg snart anser meg ferdig med. Ellers er det jo tørre tider for frilansere, og det er ikke et yrke som kan anbefales, dersom man tror at man kan bli rik.
Ønsker alle en fortsatt fin sommer, og fortsett å følge med på alle de gode tekstene. Kom gjerne med kommentarer til meg som jeg videreformidler til forfatterne.
 
Ha en god dag.
Hilsen Marit
 
 

No comments: