Wednesday, March 17, 2004

Fantastisk søkemotor
Ikke vet jeg om den er veldig kjent, men jeg fant nettopp en fantastisk søkemotor via Bibliotekforum, et nyttig internettforum som jeg er medlem av.
Vivisimo med trykk på annen stavelse
Les for øvrig hva Searchenginewatch skrev i fjor sommer

Jeg sjekket mitt eget navn (ja, det gjør vel alle???) og sjelden har jeg funnet et ryddigere resultat, til og med min nye annonse hos digi.no som ble lagt inn i går kom opp. Resultatet var også inndelt i såkalte clusters. Det synes jeg var imponerende.
Takk til Rigmor Haug som også sier følgende: Ettersom Vivisimo i sin faq ikke sier noe om hvilke søkemotorer den inkluderer i sitt websøk, har jeg funnet frem det avanserte søket: http://vivisimo.com/advanced og her ser jeg at de som er haket av som default er MSN, Netscape, Lycos, Looksmart, Wisenut, OpenDirectory og Ouverture.


No comments: