Tuesday, March 13, 2018

Sletter meg

Om å slette seg selv

Det er ikke så lett å legge ned en blogg. Nå har jeg nettopp gjort det, den om litterære agenter. Da jeg stod på som verst som litterær agent, hadde jeg også tid å skrive blogg. Det er litt uforståelig, men jeg hadde nok en egen energi fordi jeg var så gira. Nå skal jeg i alle fall prøve å skrive noen ord av og til.

Jeg tenker lage en pdf-fil av bloggteksten om agentene, det er derfor jeg har slettet den. Jeg har alltid så mange tanker i hodet. Min svenske kusine Moy, som ble 90 år gammel sa alltid, til like før hun døde: Å, jag har så mycket jag skall gjøre innan jag dør. Det samme sier jeg. Er forresten ganske stolt av meg selv. I 2014 ga jeg ut boken om dødsstraff.   Sist høst fikk jeg min dødsdømte venn oversatt til engelsk og nå ligger den ute på Amazon med flere av min andre bøker.
  I 2015 ga jeg ut min oppvekstroman Sulitjelma var solens øye, også den utgitt på egen forlag og ligger på Amazon og kan kjøpes gjennom alle nettbokhandlene.
I det hele tatt har jeg så mange ting å gjøre, at jeg slett ikke får tid å gjøre det aller viktigste, nemlig promotere mitt nye onlinekurs i hvordan alle som vil kan bli selvstendige forfattere. Siden jeg vet at bloggen min bare leses av en knippe mennesker, stopper jeg her og nå.

.

No comments: