Tuesday, April 30, 2013

Nordnorsk forfatterlag

Søndag 28 april ble jeg valgt til ny leder for Nordnorsk forfatterlag, der jeg har vært nestleder i tre år.. Kine Hellebust var leder, men nå steppet hun ned et hakk, og vi bytter roller. Vi hadde begge ett år igjen i styret før nytt valg neste år. Det er stort for meg å ha blitt vist denne tilliten, det skjedde på årsmøtet vårt på Reisafjord hotell i Nordreisa. Utrolig vakkert der, kan anbefales. I min presentasjon sa jeg at jeg har bodd midlertidig i Oslo i 50 år. Heldigvis kan man nå bo hvor man vil i landet for å være medlem i Nnf som jeg har vært i akkurat ti år nå. En stor del av hjertet mitt er likevel i Nordnorge, selv om jeg har det bra her jeg er, omgitt av min store familie med mann, barn, svigerdatter og barnebarn i samme bolig.

Les om oss på www.nordnorskforfatterlag.no eller her


2 comments:

Anonymous said...

Gratulerer:-)

Anonymous said...

Gratulerar! Hrmn