Thursday, October 20, 2005

Skrivestopp

Hva kommer det av at noen ganger går alt så greit, mens jeg andre ganger ikke klarer skrive mer enn en linje? I dag er en slik dag. Nei her ble det faktisk to. Bloggene mine begynner nå å gi meg dårlig samvittighet, som om de skulle være levende familiemedlemmer eller andre slags vesener. Huff! Det var jo så gøy i starten. Har du noen gode ideer å gi meg til hva vi bør skrive om. Gi meg en kommentar, bør jeg legge ned hele bloggen? Hvordan har forresten du det med skrivingen DIN? Om du sender meg en epost til denne adressen og forteller meg hva du synes, er det bedre enn å skrive kommentar her, men du kan selvsagt gjøre begge deler. Noen som vet hvordan jeg kan legge inn statistikk her? Jeg har ikke skjønt det.

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.